Saturday, 15 October 2016

Halloween book by Magda C. - "Pumpkin, pumpkin, what do you see?"

Hello!


Dziś chwalę się mini-książeczką, którą stworzyłam przed Halloween. "Książka" inspirowana jest świetną książką Billa Martina ilustrowaną przez Erica Carle'a - "Brown bear, brown bear, what do you see". Wykorzystałam tę samą konstrukcję do wprowadzenia słownictwa związanego z Halloween. 



Tym razem zamiast używania zwykłych flashcards użyję więc opowiadania, które może też stać się piosenką. Zawsze gdy czytam "Brown bear...." mam w głowię tę melodię:


Również "Pumpkin, pumpkin..." można tak zaśpiewać. 


Na stronach książeczki pojawia się dynia, czarownica, potwór czy wampir. Starałam się tak dobrać ilustracje, żeby nie przerazić moich uczniów. Mojej prywatnej 3-latce się podobało. :) 






Książeczkę można złożyć w całość, ale można też rozdać uczniom pojedyncze strony, tak aby ustawiali się w czytanej kolejności. 







Wersja bożonarodzeniowa już czeka na publikację. :) 




11 comments:

  1. Super! Jestem pełna podziwu! Na pewno wykorzystam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super! :) Pod koniec listopada wrzucę też wersję świąteczną. :) Miłego czytania/śpiewania :)

      Delete
    2. Czekam na tę świąteczną :) :) :)

      Delete
  2. Bardzo dziękuję za książeczkę i inspirację
    :))

    ReplyDelete
  3. Bardzo dziękuję za możliwość korzystania z Pani pomysłu.

    ReplyDelete
  4. świetna sprawa! dzieci są zachwycone!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już wypróbowane? Cieszę się :)))

      Delete
  5. Your post is really great! Fantastic! Thanks for sharing.. http://aazae.com

    ReplyDelete

Dziękuję za komentarz! :)

Copyright © 2016 Little English Playground , Blogger