Sunday, 24 September 2017

Jak nauczyć się odmiany czasownika "to be"? part 2

Jeśli jesteś nauczycielem angielskiego, to na pewno nie raz powtarzałeś swoim uczniom, że "to be" muszą znać na pamięć, już zawsze będzie im to potrzebne.

Jeśli jesteś uczniem i trafiłeś tutaj, to pewnie nauczenie się odmiany czasownika "to be" sprawia Ci pewne problemy. Dobrze trafiłeś! 



Dziś na blogu kilka pomocy, które ułatwią Wam naukę tego kłopotliwego czasownika. :) 




Rok temu dzieliłam się z Wami pierwszymi materiałami na odmianę czasownika "to be". Były to m.in. puzzle:





Wtedy też podzieliłam się z Wami pierwszą "składanką" (zwaną również uroczo "papierową szafą").

Dziś mam dla Was kolejne jej wersje - formy przeczące oraz pytania. 







Ponadto mam dla Was gry planszowe oraz "puzzle".



Pierwsza gra planszowa po angielsku pozwoli na przećwiczenie nazw emocji. 




Druga gra planszowa oprócz ćwiczenia form czasownika "to be" pozwala na powtórzenie narodowości. 






KLIKNIJ PONIŻEJ ABY POBRAĆ ZA DARMO MATERIAŁY: 





Mam nadzieję, że z użyciem moich materiałów nauka czasownika "to be" okaże się bezbolesna. :)



4 comments:

  1. Hej! Prowadzisz świetnego bloga! Gratuluję pomysłowości i wytrwałości (wiem ile pracy to kosztuje - sama mam bloga). Zamieszczone przez Ciebie materiały na pewno wykorzystam a bloga będę polecać koleżankom - nauczycielkom.

    ReplyDelete
  2. Stukrotne dzięki! Swietne materiały :) Pozdrawiam cieplutko!

    ReplyDelete
  3. świetne pomysły! Dziękuje

    ReplyDelete
  4. świetne pomysły, dziękuję! zainspirowałaś mnie, mogłabyś podpowiedzieć jakiego programu używasz do robienia puzzli?

    ReplyDelete

Dziękuję za komentarz! :)

Copyright © 2016 Little English Playground , Blogger