Sunday, 24 September 2017

Kalendarz pogody do wydruku - po angielsku, polsku, niemiecku i francusku

Dziś wyjątkowa data - dokładnie 24 września, rok temu ukazał się na moim blogu pierwszy post! Wtedy nie sądziłam, że moja blogowa działalność pójdzie w takim kierunku.
Przez ten rok opublikowałam 50 wpisów, większość z nich zawiera darmowe materiały do wydruku. Wymyśliłam, napisałam, (a mój mąż narysował!) kilka(naście) historyjek. Najpopularniejszą z nich okazała się ta o bałwanku (KLIK!). Nawiązałam współpracę z innymi blogującymi anglistkami (KLIK!), a także zaczęłam pisać dla magazynu GetCreative! To był bardzo intensywny i kreatywny rok i mam nadzieję, że kolejne takie przede mną. :)



W tym specjalnym dniu mam dla Was specjalne materiały - i to aż w 4 językach! Materiały, które przydadzą się na cały następny (i wiele kolejnych!) lat! :) Kalendarze pogody po angielsku, polsku, niemiecku i francusku.



Kalendarz wystarczy wydrukować (polecam format a3), zalaminować, użyć rzepów/magnesów i powiesić w klasie lub pokoju ucznia.  Dzięki kalendarzowi pogody Twoi uczniowie codziennie będą powtarzać nazwy dni tygodnia, pór roku, miesięcy, a także zjawisk pogodowych. Nauka języka obcego stanie się dla nich rutyną, ale i przyjemnością. :)






Wszystkie widoczne powyżej materiały ściągniecie w 4 językach - po polsku, angielsku, niemiecku i francusku. Tradycyjnie, kliknijcie na króliczka by przejść do plików: 


Click the rabbit to download files!


2 comments:

Dziękuję za komentarz! :)

Copyright © 2016 Little English Playground , Blogger